Taakinhoud:
Transport:
Organisatie van het intern en extern transport voor onze werven. Je werkt nauw samen met onze chauffeurs, onze mensen op de werf, werfleiders en externe transporteurs.
Opmaken van vrachtdocumenten, vergunningen uitzonderlijk vervoer.
Voorbereiding van de interne transportfacturatie en opmaak facturatiebonnen.
Wagenparkbeheer, OBU-beheer en beheer van de pompinstallatie.
Uitlezen van bestuurderskaarten.
Personeel:
Controle en verwerking van uren en dagrapporten. Van onze chauffeurs en van onze werven, deels via GEO DYNAMICS.
Opvolgen en aanvragen van economische werkloosheid en weerverlet.
Eerste aanspreekpunt voor onze werknemers ivm vragen over verlof, ziekte, loonbrief, enz.
Bijhouden van personeelsdossiers.
Andere taken:
Dispatch en beheer van klein materaal en bijwerken van materiaallijsten en materiaalmutaties. Je werkt hiervoor nauw samen met de magazijnier.
Artikellijsten magazijn up to date houden.
Magazijnkosten en materiaal toerekenen aan de werven.
Diverse administratieve taken in het kader van transport en personeelsadministratie.
Profiel:
Min. TSO Handel & administratie.
Ervaring in een gelijkaardige functie is een must !
Kunnen werken met een ERP-pakket (Centric). Kennis Pionira en GEO Dynamics is mooi meegenomen!
Gedegen kennis van Excel.
Heel goede beheersing van de Nederlandse taal.
4/5 betrekking bespreekbaar.
Aanbod:
Een uitdagende en boeiende functie met verantwoordelijkheid in een dynamisch familiaal bedrijf.
40 u per week met 12 ADV dagen.
Marktconforme verloning met maaltijdcheques (€8), ecocheques, groeps- en hospitalisatieverzekering. Laatste voor gans het gezin.